#detektiver i hvitt, står det på arbeidsfrakkenVelkommen til nye Labora

Velkommen til nye Labora

Du merket det kanskje allerede da du klikket deg inn hos oss i dag, at det var noe nytt?

Vi er stolte over å lansere vår splitter nye nettside og visuelle profil! Med ny logo, friske farger og et mer moderne uttrykk tar vi et tydelig steg fremover.

Laboras nye Logo og farger, utformet av Ubåt

Dette er mer enn bare en oppgradering – det er en tydelig markering av hvem vi er i dag, og hvor vi er på vei. Labora skal være en moderne kompetansearbeidsplass med fokus på kvalitet, utvikling og kundeverdi.

Den nye nettsiden og den oppdaterte visuelle profilen er derfor laget med ett klart mål: Å speile vår faglige styrke og tilgjengelighet, samtidig som vi gjør det enda enklere for deg som kunde å bruke våre tjenester.

– Vi ønsket å gi kundene våre en mer brukervennlig og helhetlig opplevelse, uten å ofre det vi allerede gjør godt. Den nye visuelle profilen og nettsiden representerer den retningen Labora er på vei: tydelig, tilgjengelig og faglig sterk, sier daglig leder Karianne Klippenberg Jakobsen.

Mer oversiktlig og brukervennlig

Et av hovedmålene med det nye designet har vært å gjøre det enklere for deg å finne det du leter etter. Enten du skal bestille analyser, trenger prøvetakingsutstyr eller ønsker rådgivning fra våre fagfolk, møter du nå en strukturert og intuitiv nettside der innholdet er ryddet og relevant.

I tillegg har vi forbedret bestillingsprosessene. Nå kan du sende forespørsel direkte på det du trenger, være seg rådgivningstjenester, analyser eller laboratorieutstyr.

Vi har også lansert en ny og forbedret kurskatalog, som gjør det enklere enn noensinne å finne og melde seg på relevante kurs.

Mye er nytt, men noe forblir

Selv om mye er nytt, vet vi at stabilitet og forutsigbarhet er viktig. Derfor er det også viktig å understreke at du fortsatt logger inn i Labora LIMS akkurat som før. Det er ingen nye systemer å lære, og det du kjenner fra før fungerer på samme måte.

Den nye nettsiden og profilen skal være et steg videre i vårt kontinuerlige arbeid med å forbedre kundeopplevelsen. Den er utformet av Ubåt.no